头像和头像都是 @太极卡顿 的画

犀牛 - The Verse

I went to the woods because I wanted to live deliberately,I wanted to live deep and suck out all the marrow of life,and not when I had come to die,discover that I had not lived


我步入森林之中,是因为我希望生活得有意义,我想活得深刻,我想吸取生命中的所有精华,而不是当我生命走向终结时,发现自己从未活过。


“晚安。”


2020.4.11

评论(3)
热度(4)

© Tsing_ | Powered by LOFTER